diumenge, 7 d’octubre del 2018

Les tres xiques q s'ocuparen de la meua cura (V)

Es freqüent que les relacions íntimes són secretes. En el meu cas crec que estic en condicions, gràcies a la meua imaginació, i gràcies a la possibilitat que dos persones adultes, no simètriques, és clar, tenen dret a fer l'amor...Jasmine em va confessar que fa nou anys que no mantenia relacions sexuals completes. Per que li vaig trobar la vagina tancada i barrada. No havia trobat mai cosa semblant...
L'important varen ser les carícies i l'afecte que va sorgir entre nosaltres.o o

. Sempre amb absència del meu fill. I el Ramadan, que sols permetia contacte físic en una xicoteta "Finestra" cap a les quatre del matí...Tanmateix, Jasmine va descobrir una sexualitat que li havia estat prohibida, presentant-se a la terrassa i fugint d'una habitació massa calorosa en estiu. "Hi ha un home despullat" a la terrassa de la casa del costat, va confesar-me una volta entre rialletes...I va ser  aquest home, un jove ben plantat  i millor armat,, qui va botar la tanca, trencada, i va conquerirla...una nit de juliol....a la  vista de tot el veÏnat, alguns queixant-se, altres plens  d'admiració...L'escàndol era gran, i jo, dormia la majoria de les  voltes, empastifat...Jasmine, amb la vagina ja oberta, era feliç, maquillada amb un vestit de nit, blau...
Vos recorde que aquesta obra és una obra de FiCCIÓ.ContiNu